Monday, November 28, 2011

ANTI-SOCIAL

"__"SALAM,   eeeeeiiii,so today my big brother Harith is going back to penang(university)..huhu~and then umi&abah took him to the bus station..baru je a few minutes umi&abah pergi dah ada orang datang(anak sedara and cucu sedara tok wan(cousins abah)hohoi!!you know how i am with strangers!!aku pon menngelabah lah..trus la naik atas..ttiba tok wan panggil"NADIRAH!!!BUAT TEH NI ORANG MAI!!!"aduuh time ni jugak orang nak mai!!ishhhhh....and *actually time tu umi suruh tengok ikan goreng*HANGUS"....and then maktok cakap"NADIRAH!!!IKAN HANG DAH HANGUIH DA NI!!"ADOOOIIII!!!.aku pon cepat2 la sarung tudung dengan pakai my disney pajama bottoms_nye...teerus turun nasib baik my big bro mamat(i call him) tolong  tgkkan ikan..thank you mamat<3..and aku pon buat la tea...pastu letak kat depan...and then tokwan ejek aku(sebab pakai sluar tidur and biar ikan hangus)eeeiii tokwann!!!kalau nak embarass-kan cucu takyahla depan orang(cucu sedara tok wan (cstw)*hensem la gak,da tua dah tapi still hensem)and the aku(dgn seluar kartun-nye)menjadi bahan ketawa(huhu~malu...panas telinga aku)and (cstw) pon gelakkan aku...aku apa lagi..CABOT!!!!naik atas..huhu tanak turun dah...hope i never see them again..*kalau dah family mesti jumpe lagi(noooooooooooooooooo!!!)tu jelah bye;P

1 comment:

  1. haha..sengal~
    pahal la hang ni kabut sgt???;p
    sian na...hehe

    ReplyDelete